zondag 8 september 2013

En hoe gaat het hier..

Tja met ups en downs.
Ik heb ergens €10,00 aan uit gegeven waar ik vlak daarna al spijt van had,niet meer doen dus.
De mp verkopen lijken aan te trekken en ik ben dan ook van plan vandaag heel veel nieuwe advertentie's er op te zetten.
Verder kreeg ik een aanvraag voor het uitlaten van een hondje een keer per week en dat levert dus ook weer extra inkomsten op.
Ben blij dat ik heel de week heb kunnen werken(i.v.m rug) en dat ik het heb vol gehouden,dit is heel belangrijk want daardoor krijg ik de mogelijkheid mijn schulden snel af te betalen.
Ik denk dinsdag alvast €100,00 te kunnen betalen aan een schuld dus dat is een mooi begin.
Ik zal proberen een schulden lijstje te maken dan weet ik zelf ook waar ik aan toe ben en het streven is dat ik eind december helemaal klaar ben met mijn schulden en ik dus kan gaan sparen.
Nog een goed voornemen even iedere dag een logje schrijven met wat ik die dag heb verdiend/gratis heb ontvangen,ik denk dat dit me scherp houdt en me laat beseffen hoe het gaat.
Voor nu hard aan de slag om te zorgen dat ik vanavond een tevreden gevoel kan hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten