zondag 1 september 2013

Dag 2

Vandaag bewust bezig geweest met geld verdienen/besparen.
De dag begon al goed ik kreeg een lekker ontbijtje bij de mc en hoefde niet te betalen,dat deed degene die met me mee was,erg lief.
Natuurlijk wat er over bleef:jam,boter,koffiemelk mee naar huis genomen.
Daarna naar mijn zus voor een kop koffie en toen ik weg ging kreeg ik een kussensloop met mooie tekst en een nieuwe tas van het aapje mee naar huis,ik helemaal blij.
Toen ik thuis kwam ben ik eerst mijn advertentie's omhoog gaan plaatsen op mp en dat heeft me vandaag(als alles volgens afspraak gaat)al €4,00 opgeleverd.
Nu ga ik nog even de hutspot afmaken(gekregen wortels)voor morgen en in de vriezer en daarna lekker op tijd naar bed de vakantie is voorbij dus over tot de orde van de dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten