maandag 6 januari 2014

Iedere stap is er een...
Ik probeer heel de dag door stappen naar voren te zetten en me bewust te zijn van alle beslissingen die ik op de dag neem.
Want door de beslissingen die ik neem ga ik naar voren richting mijn doel of juist achteruit.
Mijn doel voor 2014 is schulden vrij worden en een spaarpotje opbouwen.
Vandaag gewerkt en veel verkocht en het geld aan het juiste besteed en dat voelt goed.
Morgen maar eens beginnen aan een schoonmaakschema op te stellen voor mezelf.
Nu heb ik vaak het idee dat ik achter de feiten aan loop en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Door het weekmenu en het huishoudschema er weer bij te halen hoop ik dat het soepeler gaat lopen,minder druk wordt in mijn hoofd en ik tijd over ga houden voor belangrijkere dingen zo als mijn kinderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten